середу, 13 лютого 2013 р.

лютий-17 тижнів

Завтра день святого валентина. Усюди квіти,чоловіки у всіх магазинах скуповують квіти та шоколад.У школі продають троянди. Ми їдемо на весь день на фестиваль Ренесансу. Але було б приємно бачити любов навколо,відчувати це тепло у повітрі. Зовсім скоро вже весна,а там три місяці,і я вже збираю речі і лечу додому. Я чекаю цього так сильно і так сильно боюся цього. Я люблю тих,кого тут зустріла,те,що зі мною було і те,ким я стала. Скільки я всього відчула і зрозуміла.
Зовнішньо нічого нового не стається. Я живу в Америці,граю на піаніно,фотографую все рідше. Але я все бачу і все залишається всередині мене. Іноді проводжу час з людьми. Все-таки,я не той тип людей. Я не для великих компаній і розмов про погоду. Не відчуваю себе собою.
Ходжу у театр та на зустрічі з людьми часто. Також,я почала вивчати німецьку знову! Вона має багато спільного з англійською,тому цікаво вивчати. Буду читати ессе Бродського зовсім скоро. Роздрукую Фантазію-експромт Шопена. Намагаюся працювати,де і коли можу.
Чекаю на нову посилку з України. Ось той момент,коли ти тримаєш у руках велику картонну коробку з рідними літерами на ній.
  А ще. Я дуже хочу спробувати дотримуватися посту у цьому році. І це,певно,досить
 Будь щасливий

Немає коментарів:

Дописати коментар