неділю, 23 червня 2013 р.

growing

Life is a gift
Perfect and sweet.
Life’s an adventure
As beautiful as angels
 
Мені надзвичайно пощастило за попередній рік зустріти теплих людей,які зігріваються собою все навколо. Вони були і в Америці,і вдома. Це прекрасно,коли ти говориш з людиною,дивишся очі, переживаєш емоції,коли спілкування приємне і цікаве. Я сподіваюся,що я буду колись,була,є чи зможу бути такою людиною для когось. Це безцінно. 
Так не хочеться виринати на поверхню. Плавати під водою,хапати останні пориви повітря у легкх і не виринати. Все навколо надихає,тут живе краса. Але ж ти мусиш,так всі кажуть, йти тією дорогою,яка є нормальною у соціуму,де ти народився і був вирощений. Я дуже щаслива тим,що роблю те,що люблю,і можу бути відвертою до людей,принаймі,намагатися. Я хочу їхати,подорожувати,плисти,летіти. Колись я обов"язково поїду в Ірландію. Після розповідей про те,що те,що здавалося казкою і магічними витівками природи,є правдою,як можу я не побачити диво у цьому житті. Що якщо творити свій шлях,неважливо наскільки він здається абсурдним,аморальним,ненормальним,дурним,неправильним. Якщо це дійсно зробить тебе шасливим?

Немає коментарів:

Дописати коментар