неділю, 12 травня 2013 р.

магія?

Я не можу описати те,що відбувається зі мною.Я відчуваю,що все справжнє навколо. Це моє життя і мій дім. Я майже не боюся того,чого звикла боятися ці 8 місяців. Тепер я нічого не боюся. Я відчуваю і знаю,що я сумуватиму за цим,але навіщо розділяти це на це і те.
Я просто дійсно відчуваю себе частиною родини. Ще на початку тижня я рахувала дні,а сьогодні я видалила іконку з кількістю днів на екрані і не хочу про це навіть згадувати. У п"ятницю були нагородження у хорі. Ми спекли пиріг і пішли на нагородження їсти десерти. На вихідних ми були на sleepover у німецької дівчинки. Це такі надзвичайні почуття,коли робиш щось нове. Ми дивилася horror movie House in the end of the street,а потім їли донатси на сніданок)  А потім пообідали кавою у старбаксі. Сумуватиму за Старбаксом. Це не просто ім"я відоме,це атмосфера натхнення і миру,як на мене. У мене є чудовий брат і чудова сестра. Я люблю їх,хоча не знаю їх дуже добре. Ще всі вихідні ми будували макет концтабору Аушвітц на урок історії для сестри. Не знаю,навіщо це людям знати. Ідея ж у тому,щоб не повторити помилок? Певно,це правильно. Сьогодні- день Матері,тому вчора ввечері ми поїхали за подарунком для мами. Знайшли чудовий кактус і цукерки!А потім ми взяли фільм,купили Arizona tea і пішли дивитися черговий фільм всі разом. Чим мені дуже подобається брат,так це тим,що він посміхається мені і питає цікаві речі. А ще у нього такі цікаві друзі! Канада,дівчина з дитиною і дуже дивна дівчинка,що їсть курку кожен день.
Завтра починається мій останній повний шкільний тиждень у Америці. Часто зараз думаю,як би я хотіла повернути час назад і пройти через все це ще раз. У мені дуже багато натхнення і сил! Я не дам цьому вогню згаснути! Все тепер відбувається востаннє. Найсумніша частину,звичайно,те,що ніколи не знаєш,чи повернешся сюди,чи побачиш цих людей ще раз. Я нарешті справжня,я бачу! Навіть не знаю,як все буде у школі. Я зустріла таких чудових людей. Уроки американської історії з Семом та АК,які розмовляють про все що завгодно,окрім історії. Міс Хіншо. Мафіни на першій та другій перервах. Ніякої шкільної форми. Уроки по 55 хвилин. 75 у будівлі,100 на вулиці) Скайп на уроках. Німецька! та веселі пісні
У мені живе стільки спогадів! Стільки маленьких деталей. Список всього,що треба зробити до. Знову до та після. До,не закінчуйся,будь ласка,подовше
Але у мене є друг,якого звуть AK(ей-кей).І він хороший друг!








Немає коментарів:

Дописати коментар